Δείτε Πώς το Χρόνιο Στρες Μπορεί να σας Παχύνει

1) Επιβραδύνει τον Μεταβολισμό σας

Ο μεταβολισμός σας είναι στην πραγματικότητα ένα κοκτέιλ από διάφορες ορμόνες στο σώμα σας. Όταν όλες οι ορμόνες βρίσκονται στον σωστό συνδυασμό, τα όργανά σας και οι σωματικές σας διαδικασίες – όπως η πέψη και η ρύθμιση του ζαχάρου – δουλεύουν με τον καλύτερο τρόπο για την βέλτιστη υγεία.

Το χρόνιο στρες μπορεί να βγάλει τις ορμόνες εκτός ισορροπίας, επιβραδύνοντας τον μεταβολισμό σας. Η αδρεναλίνη και η κορτιζόλη πλημμυρίζουν το σώμα σας κατά την διάρκεια του στρες, και μπορούν να επιβραδύνουν την ικανότητα του σώματός σας να καίει θερμίδες, λίπη και σάκχαρα.

2) Μπλέκεται με τις Ενδείξεις Πείνας

Οι ορμόνες είναι επίσης υπεύθυνες για τις ενδείξεις πείνας. Η γκρελίνη είναι μία ορμόνη υπεύθυνη για την αίσθηση της πείνας και η λεπτίνη είναι η ορμόνη που σας κάνει να νιώθετε ότι χορτάσατε. Όταν βρίσκεστε σε κατάσταση στρες, το σώμα σας καταστέλλει τα επίπεδα λεπτίνης και αυξάνει τα επίπεδα γκρελίνης, κάνοντάς σας να θέλετε να φάτε περισσότερο αλλά να μην νιώθετε κορεσμό. Καταλήγετε λοιπόν να προσλαμβάνετε πολύ περισσότερες θερμίδες από όσες χρειάζεται το σώμα σας, παίρνοντας βάρος.

3) Αυξάνει την Λαιμαργία

Το χρόνιο στρες δεν σας κάνει απλώς να πεινάτε, σας κάνει επίσης να θέλετε να φάτε τροφές πλούσιες σε λίπη και σάκχαρα. Το στρες πυροδοτεί την έντονη λαιμαργία, που μπορεί να σας κάνει να φάτε πιο ανθυγιεινές τροφές που και πάλι θα σας παχύνουν.

Αφού καταναλώσετε αυτές τις τροφές, θα έχετε επίσης μία έξαρση ορμονών που σας κάνουν να νιώθετε καλά και που θα ηρεμήσουν το στρες σας, δημιουργώντας μία ανταπόκριση που θα προσπαθήσετε να επαναλάβετε και πάλι όταν θα αισθανθείτε στρεσαρισμένοι αργότερα. Δημιουργεί έναν κύκλο που είναι δύσκολο να σπάσει.

4) Χαμηλώνει τα Επίπεδα Ζαχάρου στο Αίμα

Η ινσουλίνη είναι η ορμόνη που ρυθμίζει το ζάχαρο του αίματος. Όταν έχετε χρόνιο στρες, το σώμα σας δεν μπορεί να ρυθμίσει την ινσουλίνη, γεγονός που επίσης μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα. Η ευαισθησία της ινσουλίνης μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αποθήκευση λίπους στο σώμα. Μπορεί επίσης να δημιουργήσει μεταπτώσεις στο ζάχαρο του αίματος, κάνοντάς σας να τρώτε περισσότερες ανθυγιεινές τροφές, πλούσιες σε θερμίδες και λίπος. Όλα αυτά δυσκολεύουν την απώλεια βάρους, και ίσως σας κάνουν να πάρετε βάρος.

5) Ενισχύει το Κοιλιακό Λίπος

Τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης που απελευθερώνονται κατά την διάρκεια του χρόνιου στρες μπορούν να έχουν πλήθος επιβλαβών παρενεργειών. Ένα επικίνδυνο υποπροϊόν που επηρεάζει το βάρος σας είναι το λίπος που αποθηκεύεται γύρω από την κοιλιά. Ακόμα και αν μπορείτε να χάσετε βάρος, τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης μπορούν να προκαλέσουν την συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς, δημιουργώντας ένα άσχημο σωσίβιο ή τα χερουλάκια του έρωτα.

Αν προσπαθείτε για καιρό να χάσετε βάρος χωρίς επιτυχία, ίσως είναι ώρα να κοιτάξετε πέρα από την διατροφή σας και τα προγράμματα άσκησης. Το χρόνιο στρες μπορεί να υπονομεύσει τους στόχους σας για την απώλεια βάρους και ίσως συμβάλλει ακόμα και στην αύξησή του. Ψάξτε για τρόπους μείωσης ή εξάλειψης του στρες στην ζωή σας και ίσως εκπλαγείτε όταν δείτε τα κιλά να εξαφανίζονται.

Μειώστε λοιπόν το στρες με το EDUCTOR και ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ στα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΒΑΡΟΥΣ

Δρ. Βιολέττα Αννίνου, Ph.D.
Καθηγήτρια στην Κβαντική Ακαδημία, Beverly Hills, California, U.S.Α.
Εκπαιδεύτρια της Κβαντικής Βιοανάδρασης σε παγκόσμιο επίπεδο
Αριστούχος Μοριακής Βιολογίας, Delaware, U.S.A.
Κάτοχος 2 διδακτορικών:
1. Αριστούχος Ολιστικής Διατροφολογίας, U.S.A.
2. Κβαντική Βιο-Ανάδραση, MEDICAL BOARD CERTIFIED BIOFEEDBACK DOCTORATE IMUNE (THE INTERNATIONAL MEDICAL UNIVERSITY OF NATURE MEDICINE)
Μεταπτυχιακό στη Νευρο-Ανατομία, στη Νευροηλεκτρο-Φυσιολογία και στη Νευρολογία, Victor Babes University of Medicine and Pharmacy
Βραβευμένη για τις έρευνές της στη Μοριακή Βιολογία από το Dupont, Delaware, U.S.A. (Dupont Ιατρικών Ερευνών)
Υποψήφια Διδάκτωρ στην Κβαντική Ιατρική, U.S.A.
(Αναγνωρισμένη παγκοσμίως)

 

Recommended Posts

Start typing and press Enter to search